Forhandler oversikt

fredag 4. desember 2015

Borddekking med glam og sjel

Jeg koser meg når jeg skal dekke et fint festbord. Hos oss er det mannen som lager maten og jeg står for dekoren. Det er en grei deal, for det tar tid når bordet skal være perfekt.
QnY8rrEushjVE79XHCZYBDASFaFiHdjTD8mxyygSXKQ,6wR3eJ1PE_4c8QiCU90ir-RIWTc5u6tGf8-P9kD5HQY
Her har jeg tatt frem vårt fineste porselen, sølvtøy og krystallglass. Liker å blande litt, syntes derfor det var tøft med keramikk og messingstjerner som borddekor og så er de jo fra Cozy Room.
WrmAAIW5MVzu0I-Dd6z90w2SE5cbrsKGRPLSnlrhPeA,6cDyna8j525kEEnQcGEbyzslAAWamQw5GVkGXX44Mu0
Når jeg skulle dekke bordet til julereportasjen i Vakre Hjem & Interiør valgte jeg en elegant stil med en touch av glam. Foto: Franciskas vakre verden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar